Menu

Neem contact met ons op

Wij kunnen u helpen met uw reis

Controleer boekingsstatus en details

Verzend de boekingsbevestiging opnieuw
Controleer uw boekingsgegevens en status

U kunt in uw account uw boekingsstatus controleren. Om dit te doen, dient u in te loggen of zich te registreren met het e-mailadres, dat is gebruikt tijdens de boeking. Vervolgens gaat u naar de bladwijzer "Mijn boekingen".

Ga naar uw account
Controleer uw boekingsstatus Zonder in te loggen

Meest gestelde vragen m.b.t. boekingen

Mijn boeking

  • Geen boekingsbevestiging ontvangen. Hoe kan ik de status controleren?

    We versturen de boekingsbevestiging per e-mail nadat de tickets zijn geboekt en betaald. De huidige boekingsstatus kan worden gecontroleerd in jouw account in de eSky-gebruikerszone via de bladwijzer "Mijn boeking" of via deze link (je moet het boekingsnummer en het e-mailadres opgeven dat is gebruikt bij het maken van de reservering).

    Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
    Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?
    Bedankt voor uw mening!
  • Geen boarding passes

    We sturen de boarding passes naar het e-mailadres dat je bij de boeking hebt opgegeven, vanaf 48 tot 8 uur voor de vlucht. Als jouw reis uit meerdere vluchten bestaat, worden de boarding passes in afzonderlijke e-mails verzonden - vanaf 48 tot 8 uur voor elke vlucht.

    Als er nog minder dan 8 uur resteerd voor jouw vlucht en je hebt nog steeds geen e-mail met de boarding passes ontvangen, kijk dan in de SPAM folder en controleer welke e-mail tijdens de boeking is gestuurd. Het is mogelijk dat de boarding passes in een andere inbox van jou zijn terecht gekomen.

    Let op! Als het om vluchten gaat waarbij nog aanvullende gegevens op het incheckformulier moeten worden ingevuld, worden de boarding passes alleen verzonden nadat de vereiste informatie is toegevoegd. Als jouw boeking met meerdere passagiers is, zorg er dan voor dat de details voor alle passagiers zijn verstrekt.

    Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
    Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?
    Bedankt voor uw mening!
  • Hoe kan ik bagage kopen?

    Ruimbagage kan tijdens het boeken van het ticket worden gekocht of later worden aangeschaft, maar uiterlijk tot 48 uur voor de vlucht.

    Voorbeelden:

    Ryanair (prijs per vlucht / passagier):

    • 10 kg, 1 stuk bagage 55 x 40 x 20 cm - van €10 tot €25 *
    • 20 kg, 1 stuk bagage 81 x 119 x 119 cm - van €25 tot €40 *

    Wizz Air (prijs per vlucht / passagier):

    • 10 kg, 1 stuk bagage - van €9 tot €57 *
    • 20 kg, 1 stuk bagage - van €15 tot €83 *
    • 32 kg, 1 stuk bagage - van €21 tot €109 *

    Andere luchtvaartmaatschappijen - [check hier]

    * Prijzen worden door de luchtvaartmaatschappijen bepaald en kunnen veranderen. De opgegeven bedragen zijn slechts indicatief.

    Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
    Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?
    Bedankt voor uw mening!
  • Hoe kan ik instappen met prioriteit kopen?

    Instappen met prioriteit kan tijdens het boeken van het ticket worden gekocht of later worden aangeschaft, maar tot uiterlijk 48 uur voor de vlucht.

    Let op! Instappen met prioriteit is beperkt beschikbaar en mogelijk niet meer verkrijgbaar.

    Voorbeelden:

    Ryanair (prijs per vlucht / passagier):

    • instappen in het vliegtuig via de prioriteitsstrook, mogelijkheid om persoonlijke tas mee te nemen niet groter dan 40 x 20 x 25 cm en handbagage niet groter dan 55 x 40 x 20 cm en tot 10 kg - vanaf €5 tot €15 *

    Wizz Air (prijs per vlucht / passagier):

    • instappen in het vliegtuig via de prioriteitsstrook, mogelijkheid om één stuk handbagage mee te nemen niet groter dan 40 x 30 x 20 cm en tot 10 kg, en tweede stuk handbagage niet groter dan 50 x 40 x 23 cm en tot 10 kg – vanaf €5 tot €32 *

    * Prijzen worden door de luchtvaartmaatschappijen bepaald en kunnen veranderen. De opgegeven bedragen zijn slechts indicatief.

    Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
    Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?
    Bedankt voor uw mening!
  • Hoe kan ik stoelreservering kopen?

    Boekingssystemen van luchtvaartmaatschappijen wijzen willekeurig plaatsen in het vliegtuig toe. In het geval van een vlucht met medepassagiers splitsen luchtvaartmaatschappijen samen reizende personen op (de enige uitzondering op deze regel is een situatie waarin een kind met een voogd reist). Om dergelijk ongemak te voorkomen, is het de moeite waard om een ​​stoelreservering te kopen.

    De dienst kan tijdens het boeken van het ticket worden gekocht (optie alleen beschikbaar voor geselecteerde luchtvaartmaatschappijen) of door contact met ons op te nemen via het contactformulier (link hieronder).

    Het boeken van een gereserveerde stoel is een betaalde service en de prijs is afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij en het type van de gekozen stoel. Naar aanleiding van jouw bericht sturen onze consultants informatie op over de beschikbaarheid en prijzen van de stoelen.

    De prijs van deze service varieert van €5 tot €25 per persoon (voor elke vlucht). *

    Let op! Het aantal vrije stoelen in het vliegtuig verandert dynamisch en geselecteerde stoelen zijn mogelijk niet meer beschikbaar.

    * Prijzen worden door de luchtvaartmaatschappijen bepaald en kunnen veranderen. Opgegeven waarden zijn slechts indicatief.

    Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
    Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?
    Bedankt voor uw mening!
  • Ik wil een boeking annuleren. Hoe kan ik dat doen?

    Bij de meeste low-budget luchtvaartmaatschappijen (waaronder Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion) is restitutie van het ticket niet mogelijk. De luchtvaartmaatschappijen benadrukken in de boekingsvoorwaarden dat de tickets niet kunnen worden gerestitueerd.

    Als het gaat om commerciële luchtvaartmaatschappijen (bijvoorbeeld LOT, Lufthansa, Air France), is de mogelijkheid om een ticket te retourneren gespecificeerd in de tariefvoorwaarden.

    Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
    Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?
    Bedankt voor uw mening!
  • Ik heb assistentie nodig op de luchthaven. Wat moet ik doen?

    Het verzoek om van speciale assistentie op de luchthaven gebruik te maken, moet onmiddellijk na het boeken van het ticket worden ingediend. De tijd waarin de luchtvaartmaatschappij of een luchthaven hiervan op de hoogte moet worden gebracht, is afhankelijk van het beleid van deze specifieke luchtvaartmaatschappij of vervoerder.

    Speciale assistentie is gratis en is beschikbaar voor mensen met een handicap en beperkte mobiliteit.

    Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
    Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?
    Bedankt voor uw mening!
  • Informatie over het wijzigen van vliegtijden door de luchtvaartmaatschappij

    Als een luchtvaartmaatschappij de vluchttijd wijzigt, dan zullen wij jou hierover informeren. Informatie over de wijziging wordt verzonden naar het e-mailadres die tijdens de boeking is opgegeven.

    Het bericht van ons zal de volgende titel hebben:
    BELANGRIJK! Kennisgeving van een wijziging in het schema, bevestigingscode [boekingsnummer]

    Let op! We sturen het nieuwe ticket met gewijzigde vluchttijd naar het e-mailadres dat bij de boeking is opgegeven.

    Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
    Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?
    Bedankt voor uw mening!

Online check-in

  • Fout tijdens het online inchecken

    Als er een fout is opgetreden tijdens het invoeren van de passagiersgegevens op het incheckformulier of tijdens het zelfstandig in-checken, dan moet je ons hierover onmiddellijk informeren.

    Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
    Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?
    Bedankt voor uw mening!

Wijzigingen in de boeking

  • Hoe kan ik de datum van mijn vlucht wijzigen?

    De mogelijkheid om de reisdatum te wijzigen, is afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij. Sommige budgetluchtvaartmaatschappijen laten toe om tegen een extra vergoeding de datum te wijzigen (afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij kan dat soms wel €180 kosten), terwijl sommige van de commerciële luchtvaartmaatschappijen dergelijke service alleen bieden voor geselecteerde tarieven.

    Het tarief voor het wijzigen van de datum wordt in rekening gebracht voor elke passagier en voor elke vlucht (enkele vlucht). Bovendien kan het verschil tussen de prijzen van het origineel en het nieuwe ticket aan het bedrag worden toegevoegd. Luchtvaartmaatschappijen retourneren geen verschil als de prijs van het nieuwe ticket lager is dan het oorspronkelijke.

    In sommige gevallen rekent eSky een bemiddelingsprovisie van €12 voor het aanbrengen van een wijziging op het ticket, wat is inbegrepen in de totale prijs van de wijziging. Deze vergoeding wordt in rekening gebracht voor elke passagier die een wijziging nodig heeft.

    Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
    Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?
    Bedankt voor uw mening!
  • Ongeldige passagiersgegevens in de boeking. Wat moet ik doen?

    Bij de meeste luchtvaartmaatschappijen is het wijzigen van gegevens op het ticket niet toegestaan. Het is wel mogelijk om de onjuiste gegevens te corrigeren, maar de mogelijkheden en de prijs van de wijzigingen zijn afhankelijk van het beleid van die specifieke luchtvaartmaatschappij.

    Alle onjuiste informatie op het vliegticket, zoals:

    • spelfout in de voornaam of achternaam,
    • verkeerde geboortedatum,
    • verkeerde passagierstitel (Dhr./Mevr.),
    • verkeerd type passagier (volwassene / kind)

    moet onmiddellijk worden gemeld. Onze consultants zullen de mogelijkheden doornemen om de hierboven genoemde fouten te corrigeren, ze zullen informeren over de mogelijke kosten voor de wijziging en contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij om de details op het ticket te verbeteren.

    Let op! Het ontbreken van de speciale tekens en accenten (bijv. Č, é, ö), evenals spaties en diakritische tekens in de meerdelige achternamen op het vliegticket is geen fout. Luchtvaartmaatschappijen gebruiken ze met opzet niet.

    Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
    Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?
    Bedankt voor uw mening!

Factuur

  • Hoe kan ik gegevens van de koper op de factuur wijzigen?

    Het wijzigen van de gegevens van de koper (niet de passagier!) is mogelijk tot 30 dagen na aankoop van het vliegticket. Met eSky kan je deze details wijzigen:

    • van een natuurlijke persoon naar een andere natuurlijke persoon
    • van een natuurlijke persoon tot een bedrijf.

    Het is niet mogelijk om de gegevens van het bedrijf te veranderen in een ander bedrijf of van het bedrijf in een natuurlijk persoon.

    Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
    Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?
    Bedankt voor uw mening!
  • Waarom staan er twee bedragen op een factuur, beide in verschillende valuta?

    Omdat de aankoop wordt verwerkt door een Pools bedrijf, moeten volgens de wettelijke voorschriften twee bedragen op de factuur worden vermeld. Een daarvan is het bedrag waarin de dienst is gekocht, en de andere is het equivalent in PLN (Polish Zloty).

    Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
    Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?
    Bedankt voor uw mening!

Contactformulier - boekingsservice

Werkuren

Maandag - Vrijdag: 6:00 - 22:00 ,
Zaterdag: 9:00 - 17:00 ,
Zondag: 9:00 - 17:00

Wij doen ons best om zo snel mogelijk te reageren.

Hoe kunnen wij u helpen?

Iets dringends? Bel ons liever op